Mervetekin biz şuan 2 ay 3 günlüğüz en son 1 hafta önce doktora gittiğimizde sariligimiz hala devam ediyordu korkma uzamış anne sütü sarılığı diyorlar tahlillerde bir sorun yoksa eğer o da büyüdükçe geçiyor bol bol emzirceksin yinede anne sütü sarılığı diye emzirmemezlik yapmicaksin kendini üzme geçiyor bizim çok çok az kaldı çok şükür