Kizlar kızım 18 aylık olacak 2 gündür öksürük başladı çok hafif genzi dolu ateşte 37.7 en fazla ama ateş dişten sanırım çünkü beyazlamis heralde patlıcak malum hastane mikrop yuvası hemen götürmek istemiyorum hafif diye öksürük için doğal neler yapıyorsunuz ve prospan şurup veriyorum ama 3 ay içinde tüketin diyor sanırım acalı 5 ay falan oldu versem mi kararsız kaldım ve bu ay daki bebeklere başka öksürük şurubu kullanıyomusunuz merak ettim