Benim kadar emek veren var mı çok merak ediyorum. Emziriyorum sağıyorum yiyorum içiyorum yok olmuyor.. Millet ne mama veriyor ne sağıyor emzirip yatırıyor. Ben kaç gündür uğraşıyorum süt arttırmak için artmıyor. Üzülüyorum ağliyorum 4 yasında kızım var çok agresif oluyorum ona da kızıyorum. Bebek sürekli uyuyor uyandırmak sıkıntı bir iki çekip uyuyor. Artık çok yoruldum tükendim..