Siz doğum yapmış bir annesiniz sezeryan ve yada normal doğum ikisindede dayanılmayacak acılar çektiniz spriral bu yüzden sizi korkutmasın ikinci bir doğum sancısı ve acısımı yoksa 1 dakikalık regl sancısı mı hiçbir şey doğumun sancısı gibi olamaz lütfen kendinize bunu hatırlatarak güç alın ayrıca bnde taktırdım saniyelik bir sızı oluyor regl ağrısında olan sancı gibi takıldığında sonra yürüyerek çıkıyorsunuz:) korkmayın