mer_ann Kizlar merhabalar 25aylik kizim var isteyerek planli yaptik Tabi Allahin verdiyi niymet Cinsiyeti merak ediyorum ben erkek hiss ediyorumda sizce nedir?yani kizima hamileligimle bu hamileliyim cok farkli
Ucansupurge mer_ann Hayırlı olsun fakat güzelim önce biraz daha büyüsün keseye bakarak tahminde bulunmak %50 kız demekten farkı yok.
MiracAlpinveUmutunAnnesi mer_ann Bende hiç anlamam üstte kalsın bilen varsa eğer bende atayım miniğimin resmini
mer_ann MiracAlpinveUmutunAnnesi kec haftalik oldun?12+1olucaz Allahin izniylr haftaya pazartesi cinsiyeti ogreniriz diye dusunuyorum kizimda ogle ogrendim
mer_ann zkusagianne gercektenmi yani esim kiz istiyor kizim babaci tam bir ben Allahtan hayirlisini istiyorumda ama insan her iki niymetin tadina bakmak istiyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi mer_ann 11+1 im bende 😍 Doktor ufak bir tahmin söyledi ama kesinlikle değişebilir dedi çok erken dedi oyuzden bekliyoruz bizde
Ucansupurge mer_ann O kadar haklısın ki sana da birşey diyemiyorum 😁 ben cinsiyeti 21+4te öğrendim düşün yani meraktan çatlamıstim 😁 göstermedi asla ilk kez yüzünü de 33 te görmüştük her gittiğimizde popo😤
mer_ann Ucansupurge evet ya insan merak ediyor isim ariyor fln giysi bakiyor ne bileyim dualar ediyor annelik iste testte silik cizgi cikinca bile o hisler insana yukleniyor Kurban oldugum tarafindan
MiracAlpinveUmutunAnnesi mer_ann Bir tane oğlum var %51 erkek dedi. Tabiki önceliğimiz sağlık ama bir oğlum var birde kızım olsun istiyorum
Ucansupurge mer_ann Evet 7. Aya kadar birşey alamamıştım🤔😁 Bu hisler gerçekten çok güzel ve özel. Belki bende bir daha hissederim😀
Ucansupurge mer_ann Sadece düşünme aşamasındayız mental olarak bir çocuk daha büyütebilir miyim bilmiyorum kızım 3 yaşında. 3 çocuğa bedeldir hiç sakin bir çocuk değil yardım aldığım halde zorluk cekiyoruz bir tane daha böyle bir çocuk bilmiyorum 😁😁