Doğumdan 8 ay geçti kızlar yani bebişim 8 aylık.sizce korse alsam kullansam olur mj busaatten sonra🥲🥲ilk zamanlar takmadım ya keşke taksaydım ama zorlardı beni istemedim normal doğum oldu ama alttan falan çok dikişim acıyordu takmamıştım o yüzden .o kadar aydan sonra taksam olur mu biraz göbeğim var