İyi akşamlar herkese. Bebeğim 11 aylık 10 günlük. Hala diş çıkaramadık maalesef. Bu bir kaç gündür sanki daha belirginleşmeye başladı ve damağın üstünde beyazlık görünmeye başladı. Benim yapabileceğim bir şey var mı çabuk çıkması için ? Çok kaşınıyor ve rahatsız ediyor bu durum bebeğimi. Geceleri sık uyanmaya başladı. Tecrübeli anneler bi yardım 😵💫