Ya kızlar oğlum çok ilgi delisi bir bebek. Yani artık çocuk diyelim çünkü 19 aylık oldu, asla kendi kendine birşey yapmıyor. Sabahtan akşama kadar sürekli bişeyler yapıyoruz, kitap okuyoruZ, kule yapıyoruZ, halka diziyoruz, top oynuyoruz.. yapıyoruz allah yapıyoruz. Ama yani bi noktada hakkaten sıkılıyorum. Yeter yani bir yemek yaptırmıyor, bir tuvalete gitmeme izin vermiyor. Sizin bebişler ne alemde, ne zaman biraz olsun kendi halinde takılmaya başlayacak? Çok değil ya 5 10 dk nefes alsam yeter yani, çünkü ben de yaratıcılığımı kaybediyorum artık oyun bulamıyorum