Sayın post sahibi sizi anlıyorum :)) oğlum 6 aylık olacak 4 aylıkken emeklemeye başladı şok oldum, çünkü kızım 18 aylıkken zorla yürüdü artık 🫢 kızım 3 yaş olacak 10 gün sonra, gayet sade anlaşılır konuşuyor bazı kelimelerine hayret ediyorum ; elbette- muhabbet gibi.. dediğiniz gibi renklerin ya da rakamların İngilizcesinizi öğreniyorum oyun arasında kapıyor ama sürekli sorunca ya da keyfi olmayınca asla söylemiyor , durup dururken İngiliz’e şarkı söylüyor mesela Türkçe gibi net değil ama öğrenmiş diyorum :)) bence endişe etmeyin derim, temelden aldılarsa gerisi inşallah güzel bir şekilde gider diye düşünüyorum. Bazı yorumları okudum da demek ki herkes bu kadar üstüne düşmüyor çocuğun Allah ne verdiyse modunda , üstüne düşenleri de eleştiriyor , olsun hayat bu zaten herkes farklı deyip geçmek lazım 💐