Merhaba arkadaşlar oğlum 40 aylık. Herseyi çok erken ögrendi mesela 9 aylık yürüdü 3,5 aylıkken emeklliyordu 1 yaşından beri konusuyor net olarak. Şuan normal bizler gibi her kelimeyi konusuyor. Daha yeni yeni tv hayatına girdi diyebilirim o da akşam babası gelince sadece. Ama sorun şu mesela geçen sene renkleri biliyordu şimdi karıstırıyor. İngilizce türkçe renkleri ögretmeye çalısıyorum. Yok yani asla ögrenemiyor. Söylüyorum örnekler gösteriyorum 5 dk bırakın ingilizcesini türkcesini söylemiyor karıstırıyor kafayı yiycem ben mi abartıyorum sorun var mı anlamadım. Fikri bilgisi olan var mı