yoruknazar benim de iki aylık aynen uyumuyor.çok zor uyutuyorum bırakıyorum bes dk sonra ağlıyor ve size yemin edrrim ki bütün gece böyle geçiyor.toplasan kaç dk uyuyoruz bilmiyorum.gündüz desen aynı.şu an ayağımda sallıyorum uyuyunca bırakıcam ama biliyorum bel dk sonra ağlıcak.ben gaza bağlıyorum.gazı var çünkü.gazı geçince geçer diyorum