ulg Kızlar bebegım 2 ay 6 günlük anne sütü alıyoe sadece 4 gündür kaka yapmıyor çişi normal yapıyor yani acaba skntımı var kabız olurmu ıkı aylık bebek
AtlasMom_ ulg sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal oğlumun da 5 6 gün yapmadığı oluyordu . Yapınca da maşallah 5 6 günün acısı çıkıyordu 😀
Minnakordek ulg 10 güne kadar yapmaması normal de işte kaka yapmayinca huzursuz oluyorlar şimdilik müdahale gerekmiyor
cerosk Sadece anne sütü alan bebek kabız olmaz. 7 güne kadar yapmamaları normal demişti doktor. Mama alanlarda da mamasını çok koyuyorlarsa olabilir ama o da çok düşük bir ihtimal demişti. Benim her gün yapan bebeğim dün 4.gününde yaptı mesela..