Ne kadar sakin kalabilir isen kalmaya çalış çünkü ileride şunaki durumunun pişmanlığını yaşarsın. İlk çocuğum kolikti ve sabaha kadar ağlardı. Neler yapmadım aspiratör başında beklemeler, süpürge sesi ve gece yarısı arabalarda gezmeler vs vs. Sakin kalamazdım ağlardım bağırırdım çok kötü zamanlardı. Yaşımda küçüktü o zaman tecrübem de çok yoktu. Şimdi ise 5.5 aylık kızım var onun da bu nöbet dönemleri oluyor ama kendimi sakinleştirmeyi başarıyorum bu zamanların çok hızlı geçtiğini düzeleceğini, onun bir bebek olduğunu kendime sesli söylüyorum ve keşke oğlumda da bu sakinliğimi korusaydım da ona bağırıp hem kendimi hem o küçücük bebeğimi strese sokmasaydım halbuki o bir bebekti bilerek yapmıyordu ki…