Okadar çok doktor denedim ki kime gitmemenizi söyleyebilirim. Nursel basut. Asla gitmeyin. Çocuğumuzu doğduğundan beri düzenli takip etti. On ucuncu ayını doldurdugunda tesadüfen Adana’da bir doktora götürdük hatta ismi Bülent samli onu tavsiye ederim, kendisi bize bebeğinizde inmemiş testis sorunu olduğunu ve derhal ameliyat olması gerektiğini aksi halde ileride kısırlık ve kanser olacağını söyledi ve bizi bir çocuk cerrahına yönlendirdi, biz inanamadik bir yıl boyunca Nursel basutun bunu söylemedigi icin. Çocuk cerrahına götürdüğumuzde o da derhal ameliyat gerektiğini söyledi. Nursel basut a durumu anlattığımızda olaydan bihaber kendini aklamaya çalıştı sadece. Belki gormusumdur hatırlamıyorum ama belki kendim takip ediyorumdur bilemiyorum şeklinde konuştu. Kendisi Instagram’da sadece reklam
yapıp müşteri kazanmaya çalışıyor. Ancak ilgi alaka kesinlikle anlattığım gibi..