penyyy cooook memnunum şiddetle tavsiyemdir. Benim oğlum kadar uykudan nefret eden insan olduğunu düşünmüyorum. Gündüz uykusunu 1 kere yarım saat bile uyumaz, gece uykusunda da gün ışığı çıktığı gibi uyanır. Kışın rahat ederdim günler uzun diye ama baktım 5 buçukta uyanıp uyumuyor perde aldım 9a kadar uzadı uyuması. Alın aldırın ben trendyoldan aldım öyle pahalıda değildi. Gündüz uykusunda çekmiyorum bir ara çektim gece uykusu ile gündüzü karıştırdı bir daha yapmadım