ecrinpinar Merhaba bebeğim 3 aylık 4 ayına girecek mama ile besleniyor 3 günde bazen 2 günde bir kaka yapııyor normal mi yardımcı olurmusunuz
kuzeyinannesi06 ecrinpinar hem mama hem anne sütü alıyor yarın 4 aylık oşcak ama bazen 2 gün yapmadığı oluyor Google de kaç gün yapmadığı durumda normal olduğu yazıyor herhangi bir sorun değil bu