33+5te doğdu oğlum 25 gün küvezde kaldı. 3 saatte 1 gece gündüz hep süt sağdım. Emme refleksi hiç yoktu. 23. gün ilk defa emdi. Emzik götürmüştüm alıştırma için. Biberon vermediler hiç orada ağızdan hortumla beslendi uzun süre sonra şırınga son 2-3 gün beni emdi çok az. Eve gelince 1 hafta çok zorlandım ama hep meme teklif ettim Allah’a şükür emmeye başladı. Rabbim tez vakitte kucağınıza almayı nasip etsin, güzel güzel emzirmeli günleriniz olacak inşallah 🤍🙏🏻