Sevgissssss ben de 9 aylik bezi bırakmışım annemin söylediğine göre ama bana da çok garip geliyor. 8bucuk aylik oğlum var önümüzdeki ay bezi bırakmasını hayal bile edemiyorum. 9 aylik yürümüş konuşmuşum ve bezi de bırakmışım. Nasıl yani çiş falan mı diyordum diyorum yok çişin gelince tuvaletin önüne gidip ağlıyorsun ben de tuvalete tutuyordum ve yapıyordun diyor. İnanmayıp babaanneme teyzelerime falan da sordum doğruymuş. O yüzden cinli bu bebek diyorlarmış bana😂 ha bu arada bu annemin marifeti falan değil yanlış anlamayın erkek kardeşim 5 yaşında birakti bezi😂