Bebeğim 49 günlük oldu bugün. Fakat belirgin gülmüyor, sadece arada acaba güldü mü dedigim anlar yaşanıyor , konusmalarima tepki vermiyor. Seslendigimiz yöne bakmıyor. Diğer bebekleri gördükçe tedirgin olmaya başladım. Sizin bebekleriniz ne zaman gülüp sesler çıkarmaya başladı, acaba bir problem var mıdır doktora gitmek için 2. Ayı doldurmasini beklemeli miyim 🥺