Hanımlar 1 temmuzda doğum yaptım bebeğimi henüz kontörle goturmedim sadece sağlık ocağına götürdüm orada ki doktor normal diyor ama bebeğim neredeyse hiç uyumuyor ağlıyor bir de genelde hep aynı saatlerde ağlıyor uyutuyorum 5 dakika sonra hiç uykusu yok gibi gözler açık ne yapmalıyım geçer mi bu günler o ağladıkça bende onunla beraber ağlıyorum