Kızlar merhaba, pazartesi sezaryen ile doğum yaptım. Yarın pazar ve evimi temizlemek istiyorum. Klasik süpürme silme toz alma tuvalet banyo temizliği şeklinde. 3-4 saat sürer diye tahmin ediyorum. Sizde yapmamda bi sakınca var mı? Dikişlerimin üstünde ödem oluştu ayrıca ayaklarımda da aşırı ödem var. Bazen dikişlerim sancıyor, başka bi sorunum yok çok şükür