Noname21 elif1009 sigorta yapmayacaklar e sen bu çocuğa yemek yedireceksin bakacaksın en az 15 olması gerekiyor asgari ücret derdim ama yol paran yok diye indim biraz
anneyimannea elif1009 çok çok az doğudalar ve evr enn Azz 80 90 bin giriyor çocuklarına baktırmaya 6 bin diyorsalar gidip aynı fiyata başka enayi bulsunlar o da çalışma saati de çok fazla sabah 8 akşam 6 5 gün boyunca şaka gibi
AEgemm elif1009 bakarsınız elbet de bir düşse neden düştü diye hesap soracaklar tüm gününüzü bağlayacaksınız en az 15 falan olması gerekiyor bence
elif1009 AEgemm Allah korusun düşse falan ben daha çok üzülürüm benim sorumluluğum. Bir bakıcı ne kadar alır bilmiyordum ben o yüzden sormak istedim
Kuzeynepp elif1009 kesnlkle kabul etmeyin hem sabahtan akşama kadr haftanın 5 günü bide 1 yaşında cok hareketli zor olur
mutlubibekleyis elif1009 Bir aylık mı 6 bin? Sizce de çok az değil mi, burada günlük temizlik fiyatı bile 2 bin. Bir ay boyunca sekiz beş aralıkla bir çocuğa bakmak kendi evinde olması bir şey değiştirmez 6 bin olamaz bence.
happyysmomm elif1009 6 bin çok çok az en az 13-14 binden başlamalı bir de güvenilir olarak sizi istemişler ve ikisi de çalışıyor 6 bin şaka mı ben olsam o fiyata bakmam
elif1009 happyysmomm biraz önce konuştuk annesiyle oğlumun bakımı mutlu olması benim için paradan değerli dedi
defnemoms24 elif1009 iyi yaptınız sormakla Araştırmadan da nasıl teklif veriyorlar ilginç. Genelde araştırıp ortalama bir fiyat teklif edilir
elif1009 defnemoms24 onların da ilk çocuğu ya belki bilmiyorlardır. Konuştuk biraz önce annesiyle çokta tatlı bir kadın. Onlar da bilmiyorlarmış fiyatı 12 de anlaştık gibi
Lunaaaaa elif1009 bu şartlarda 6 ya bakılır mı hiç teklif etmeleri bile saçma en azından asgari ücret alın ki baktığınıza değsin, ve 1 yaş bebesi ne kadar yorucu olacağını düşünün
elif1009 Bütün annelere çok teşekkür ederim. Ben bir bakıcı ne kadar alır bilmiyordum. Bebeğin annesiyle de görüştüm 12 bin tl de anlaştık. Umarım onlara da bize de hayırlısıyla güzel bir süreç olur.
Tatlican ayazzzzzzz Işte bak hata yapmişsin eee simdi ben 6bine baksm kiz bir elbise eserp alsam 3bin ayakabbi canta alsana para bitti yani parann hic degeri yokken 6bine tam gun couk baktmak isteyende vicdan diye birsey yok resmen
elif1009 Tatlican çok teşekkür ederim hepinize sonradan başka birinin fiyatını öğrenip aa benim neden böyle diyebilirdim
Tatlican elif1009 Evet sonradanda itiraz edince 2gun bakti fiyat konusu yapiyor derlerdi hakliyken haksiz olurdun
Alerjikrinit elif1009 aşkım ben öğretmenim geçen sene 8.30-15.30 arasına 7 buçuk ödedim bu sene kesin 12 isterdi saçmalama en az 12 iste sende
Artbr Alerjikrinit hocam ben de öğretmenim iki çocuk var bizim de bu sene böyle bi derdimiz oldu. Sadece 2 ya da 3 saat ekstrem bir durum olmazsa uyku saatlerinde ama her gün bakacak bir bakıcı arıyoruz. Ücret ne desek bilemedik. Mersin’de yaşıyoruz her şey uçmuş durumda mecbur bakıcı tutacağız da öyle çok veremeyiz de postu görünce danışmak istedim.