Ben de bebegimi 6 buçuk aya kadar sağım yaparak büyüttüm sonra sütüm kesildiği için devam ettiremedim. Ben o dönemler bir öğünde 120 ml isitiyordum ama benim oğlum iştahsızdi hala mamayi ayına göre kutunun ustunde yazan icmesi gereken miktardan az içiyor. Sizin bebeğinizin istahi yerindeyse 140 150 ml bir öğün için yeterli olur diye düşünüyorum.