agkmommy Kızım 13 aylıkken hamile olduğumu öğrendim, hafif çaplı bir şok, nasıl başarıcam korkuları, kızım 22 aylıkken doğum yaptım.. ilk 4-5 ay gerçekten zordu, 2 yaş sendromunu karşılamıştık çünkü🙄 kızım zor bi bebekti emzik tutmamıştı, kardeşine verince o da tam konuşmaya başlıcağı sırada emziğe başlamak istedi, ara ara kaçırdı emdi, onunla ilgilendiğimde kıskandı o da çok küçüktü.. o ilk ayları destek alarak atlatırsanız inanın kendi düzeniniz oluşuyo, anne için baya yıpratıcı bi süreç ama zamanla onlarda birbirlerine alışıyolar, sizde sürece☺️ Kızım şimdi 39 aylık, oğlum 17 daha kolaylaştı, mesela bugün kızım dondurma yemeye gitti babasıyla yarım saat ayrı kaldı gelince seni çok özledim diye kardeşine sarıldı 😊 Hiiç strese girmeyin