bebegiminbesigicamdan Aci yemek sute gecer diyolar ama bunu gercek anlamda fark eden var mi yani aci yedim bebegim emmedi veya aci yedim bebegimde şu oldu diyen
Kaardelen bebegiminbesigicamdan Tam bir acı bağımlısıyım. Ama emzirirken de, hamileyken de bol bol yememe rağmen hiç bir sorun yaşamadım. Sütüme falan da geçmedi. Doktorum da öyle bir şeyin olmadığını söylemişti zaten rahattım.
3kedili2bebekli bebegiminbesigicamdan sütünüzün tadına bakarak bu farkı anlarsiniz hiç bir değişim olmuyor sadece çok fazla sarımsak yerseniz biraz etkilermis ama denemedim o da baya baya çiğ halde 10-12 tane yemeniz lazım
bebegiminbesigicamdan 3kedili2bebekli ben bu konuda kendimi baya kisitliyordum aci eksi yersem sute gecer emmek istemez diye ama iyi bari
Yarim_Kilo_Kiyma bebegiminbesigicamdan Böyle bir şey olabilmesi in imkanı tabi ki yok. O zaman süt ekşi, acı, sıcak olur. Süt 37 derece hafif tatlımsıdır.