batuvezgi Kızlar selamm. Bebeğim 36 günlük oldu ilk zamanlar kolostrum sütlerden sağım yaptım ve sonrasında da sağımlarım olmuştu o sütlerden vermek istiyorum biberon mu kullanmam lazım illa meme reddi olsun istemiyorum.
sevimliidostlarr batuvezgi süt saklama poşetlerine dondurucuya koymuştum dışarı çıkartıp ılık suda beklettim da sonra biberon da koydum tekrar ilısu ile sıcaklaştırdım ve içirdim çok içmedi yalana gerek yok çoğu ziyan oldu
elof batuvezgi Yanlış yönlendirmek istemem ama bebek büyüdükçe süt onun o anki ihtiyacına göre şekilleniyor diye biliyorum. O yüzden 3 aydır buzlukta bizi bekleyen sütlerimi banyo suyuna eklemeye başladım bende geçen gün 🫠 Belki size de alternatif olur. Diğer konudan emin değilim gerçi bebeğiniz hala ufak ama bi araştırın isterseniz.