Doğumdan sonra hap+geri çekilme ile korunuyoruz haftaya implant taktıracağım doğum sonra 2 defa test yaptım yarın da 3.testi yapacağım çünkü sabahtan beri ayakta duramıyorum baş dönmesinden.Oğluma hamile olduğumu da baş dönmesiyle öğrenmiştim.Doğumdan beri 2 defa regl oldum hatta reglim daha dün bitti ama insan korkuyor işte umarım öyle bir şey yoktur🥺Birde birkaç gündür hastayım bugün sabah daha da fenalaştım baş dönmesi ondan mı acaba diye düşündüm umarım hastalıktandır🫠Bu gidişle psikolojik olarak hamile bırakıcam kendimi sürekli korkudan test yapıyorum sizde böyle misiniz🥲