Benimde bebeğim 3 ay 10 günlük kakasında amip çıktı doktor 1 haftalık şurup verdi şükür geçti ama kalası hep sulu kaka doktora ishal dedim Allah korusun çok küçük ishal olsa konu farklı yerlere gelir yatırılır dedi bebeğim sadece mamayla besleniyor mama içtiği için kaka rengi hep değişik ve sulu şeklinde olur normal dedi