Kızlar bırı 3 dıgerı 1bucuk yasında ıkı bebegım var ve ben ılahıyat okuyorum aöf olarak okuyorum dısardan okuyup neler yaparak çalışıyorsunuz çok şükür 4 dersim tek kalmıs bu yaz okulunda mezun olucam inşallah cıkmıs sorular ve konular bıttı ama her dersten 4 unıteden zorlandıgım konular var malesef