Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 8 günlük sağlık ocağından demir ilacı verdiler bebeğime verdiğimden beri kakası kopkoyu yeşil ve pis kokulu anne sütü ve mama veriyorum her gün 2-3 kere kaka yapan bebeğim artık 2-3 günde 1 kere yapmaya başladı ilaçtan dolayı mı acaba bilginiz varsa söyleyebilir misiniz