meteninannesi01 bugün 5. Günümüz bizim ilk gün benim için bir kabustu aslında kızım hazırdı ama ben değildim 6 buçuk aylık hamileyim doğumdan önce öğrenmesini istiyordum başladığımız gün uyandı bezi takmak istemedi zaten son zamanlarda istemiyordu ben zorla takiyordum o gün bismillah dedim başladık ama pes edicem diye korkuyordum çünkü ilk gün tuvalete oturmadı desem yeridir kakasını yere yaptı çişini yere yaptı sabretmeye çalıştım sakın kalmaya çalıştım şuan epey yol kat ettik ama 10 15 gün sürecek belli tam anlamıyla öğrenmesi buraya kadar geldik pes etmiycrm artık ama evde sürekli çiş kaka mevzusu sıkıcı oluyor yapacak bişey yok