Kızlar merhaba
3,5 aylık bebeğimde doğduğundan beri sol gözünde hep akma vardı doktor antibiyotikli damla vermişti masaj önermişti. Bunları yapınca geçti bayadır yoktu ama bi kaç gündür tekrar başladı. Evde damla var kullansam ne olur bozulmuş mudur acaba yaklaşık iki ay oldu alalı. Ama tek kullanımlık şişelerde. Napsam bilemedim.