Beaawullf Kızlar kızım doğalı 3 gün oldu alnının ortasında burun kenarında ve göz kapağında mor gibi kızarıklık var böyle olanınız var mı ne zaman geçer
Ezgim0 Beaawullf benim oğlumun vardı göz kapağında ve iki kaşınin ortasında göz kapağındaki geçti iki kaşınin ortasındaki ağladığında veya sinirlendiğinde beliriyor normalde çok az belli 11 aylık geçmedi yani
Eslemfeyza Benim bebeğimde de göz kapaklarında vardı kızarıp sönüyordu zamanla geçti endişe etmeyin her bebekte oluyor hemen hemen ☺️
Ezgim0 Beaawullf doktor krem verdi bize çok düzenli kullanmadım kokusu rahatsız etti bebeğimi doktor zamanla geçebilir kalicida olabilir demişti bize çok büyük değil bizimki zaten bakalım inşallah geçer bebislerin