Gul-42 ggmomy bendede var ya hıc memnun degılım tekerı kocaman yönü degısmıyor altı kucuk bardak vb koyma yerıde yok
ggmomy asllervv_34 kutusu var yağmurluğu var kargoyla ulaşım sağlayabilirim 5bine satıyorum güncel fiyatı 10bin
ggmomy Msbnannesi kutusu var yağmurluğu var kargoyla ulaşım sağlayabilirim 5bine satıyorum güncel fiyatı 10bin
ggmomy Anneoglu_65_06 kutusu var yağmurluğu var kargoyla ulaşım sağlayabilirim 5bine satıyorum güncel fiyatı 10bin
ggmomy Gul-42 ben kullanım açısından hiç bir zorluk yaşamadım oğlum 2 yaşından sonra aldık arabası kırılınca çok memnun kaldım annem ben çalışırken çok uyuttu arabada tekerinden hele hiçbir problem yaşamadım
ggmomy Gul-42 bendede var ya hıc memnun degılım tekerı kocaman yönü degısmıyor Bu söylediğiniz bir problemdir :)