Esoz1110 Ne kadar güzel maşallah sübhanallah 🥰
Biz 20 ay 15 günlüğüz hala net cümle yok kelimeler bile sınırlı göstererek işaret ederek her istediğini anlatıyor 😔
Doğduğu günden beri kitap bakarız .
TV telofon hiç vermedik.
Tek büyüyor ilk çocuk.
Bir sürü hikaye kitabımız var .
Aşırı hareketli uykusu çok az olan bir çocuk .
Normal zamanda emekledi yürüdü 8 ay emekleme 11 ay yürüme .
Kendini ifade etmeye 1 yaşında başladı sayılır göstererek.
Dede baba 7. Ayından beri aguliyordu Anneyi doğum günümde 18.5 aylık iken söyledi .
Başka kelimeler de var ısrarla söylediğimi tekrarlanıyor.
Her gün parka çıkıyoruz özelikle yazın başından beri ama kışın sosyal değildik kuzeni yok yaşıtı yok.
Dede babane hiç görmedi görüşmüyoruz .
Anane dede haftada 1-2 gün görüyor bazen 2 saat bazen 4-5 saat vakit geçiriyoruz.