İki çocuklu olanlar nasıl oyaliyorsunuz bnmkiler hiç durmuyor büyüğü hep dağıtıyor birşeyleri karıştırıyor oyuncaklarinu kırıyor filan 🤦 küçüğü de hep ağlıyor kucakta durmak icn🤦 çok yoruldum artk tv açmadan gununuz geçiyormu bn açıyorum yoksa yemek bile yiyemem 🤦 disarda yine biraz iyiyiz parka gdersek büyük oynarken küçükde etrafa bakıyor 🤦hergunde yorgunluktan çıkamıyorum