filizmom huysuzlanıp ağzını açmaya ellerini emmeye başlıyor altı temiz gazı çıkmış olduğunda acıktığını düşünüp takviye yapıyorum🥺 çişli bezi günde en az 7-8 kere oluyor kakası da 3-4 kere falan. silikonla içtiğini yutkunduğunu da görüyorum hatta ağzının kenarlarından yanaklarına sütler akıyor, sadece 5-6 kere çekiyosa memeyi bir 10 saniye dinleniyor ortalama tabi bu son dakikalarda çok daha az oluyor uyuyakalıyo uyandırmaya çalışıyorum iki çekiyo yine uyuyo falan. aslında mama takviyesi yapmamı doktorum önermişti erken doğum yaptım ve 15. günde hala doğum kilosuna ulaşamamıştı 3 kilonun üstüne çıktıktan sonra daha relax olacağız dedi he birde 2 saatte bir ortalama 100 cc sağdığım sütü veya yaptığım mamayı içiyor 2 saatte bir 100 cc sütüm çıkmadığı için mecbur mama veriyorum🥺