Kızçem 10 aylık genelde hep ev yapımı şeyler yiyor ev yapımı derken şekersiz tuzsuz falan yapıyorum hurma keçiboynuzu özü yada elma konsantresi kullanıyorum og store den aldığımız ama bazen arada son 10 gündür tatlı da tattırıyorum 2-3 kaşık misal güvendiğim dondurmacıdan sade dondurma bugün komşuya gittik muhallebi yapmış çok aşırı şekerli değildi ama bi miktar vardı kızım elime çok baktı komşularda aşırı ısrar etti bi iki kaşık ver nolcak dedi bende verdim valla ne yalan söyliyim bide pişman oldum sonra :( artık ne yersek elimize bakıyor bi iki tadıl verdim bende çikolata ve hazır paket vermedim tabi vermemde sizler veriyormusunuz arada