Bilge ben baya ciddi kelleşmiştim aynada yüzüme baktığımda anlım yamuk görünüyorsu o derece açılmıştı 😕 komple kazıtıp kurtulacaktım ki eşim bi şampuan buldu vidal force diye organik amazondan aldık. 8 haftaya kadar dökülmeyi durduruyordu bende 4. haftada neredeyse bitmişti. Şimdi önler yeni saçlar çıktı uzadı biraz özellikle kısa kestirmişim gibi komik görünüyor 😂 ama eskisinden daha gür oldu bir de hızlı uzattı şu an zor başa çıkıyorum toka tutmuyor