Barany deme öyle inan bende başta öyle dedim oldum olası uyutması zor bir cocuk. Yaz tatilinde bıraktırırım öğle uykusunu dedim ama başlıyor huysuzluğa 2 den 7 ye kadar sürekli herşeye ağlıyor 7 den sonra da oyalıyoruz ki sabahın 5 inde uyanmasın diye. Yani öyle çok konforlu olmadığını anlayınca bıraktırmadım yorup uyutmaya çalışıyorum