Beybisibeybisi İkea olan 2 katlı gibi olan o önce alt kat sonra büyüdükçe üst kata taşınıp altı oyun alanı gibi kullanılabiliyor ikea olanın gardrop takımı yok ona ikeadan uydurucaz diğerinin gardorbu takım içinde hamgisi sizce çok arada kaldım oğlum şu an bizimle yatıyor 27 aylık artık oda istiyoruz nasıl yapalım sizce
Neslimmmmm Beybisibeybisi ikea düşkünü biri olduğum için ikea diyorum☺️hatta hemnes divan,dolap ve şifonyeriyle de çok güzel bi oda yapabilirsiniz.
Mrvsmt2502 Beybisibeybisi ilki daha hoş bence. Hem ikeanınkinin korumalığı yok küçük yaş için uygun değil
Asyaveannesi04 Beybisibeybisi samsorinden aldık 4 kapılı dolap montessori yatak yan korkulukları çıkıyor ve şifonyer çok memnun kaldık
Minel-inannesi Beybisibeybisi bence 2. Cunku cocuklar cadir tarzi kisitli alanlarda oynamaktan keyif aliyolar.
Beybisibeybisi Neslimmmmm 2 kapılı dolap yeter mi acaba büyüyünce çünkü 2 sene önce beşik yatak vs aldık ve şu an resmen çöpler artık bu aldığımız bayaa bi gitsin istiyoruz
Neslimmmmm Beybisibeybisi bence 3 kapılı olsun yetmiyor 2 kapı ya ikeadan alırsanız zaten içini istediğiniz gibi dizayn ettirirsiniz
Beybisibeybisi Mrvsmt2502 orda ayarlıyoruz dediler ikeanın kendi sattığı uygun bi ürünü var açıkçası benim salonum biraz toplama o görüntüden hoşlanmıyorum bi bütünlük malesef yok bütün olsun istiyorum ama ikeanon o fresh daha İskandinav tarzını da sevdim ay bilemiyorum
Asyaveannesi04 Beybisibeybisi evet biz aldığımızda daha uygundu tabi şuan baya artmış fiyatlar ama genç kız olana kadar kullanabileceği bir oda
Neslimmmmm Beybisibeybisi aynen yetmiyor benimde 3 kapılı ama küçük dolap bende değiştirip ikeadan yaptırcam
Seymaseda Beybisibeybisi İlk görseldeki oda takımı oğlumun odası çok beğenerek aldık rahat biz dahi yatıyoruz memnunuz
Mnli Beybisibeybisi ilk fotoğraf almila galiba bizde grisi var o karyolanın 2.5 yıldır kullanıyoruz yatağı ikeadan almıştık dolabı da ikea pax modeli o şekilde kullanıyoruz