Gamzestt Oğlumun ateş ve ishali var 5 diş birden patlamış ateş genelde 38.5 39 a kadar çıkıyor sizce nedir bu enfeksiyon mu diş mi anlayamadim
catcilek Gamzestt ishal varsa bağırsakta enfeksiyon vardır ateş de o yüzden oluyordur mutlaka götürüp test yaptırın geçen haftadan beri antibiyotik kullanıyoruz bu yüzden gitmiştik
Gamze-Demir Bizim doktorumu diş ateşi için En fazla 2-3 gün sürer. 37-38 arasında gider gelir dedi. Enfeksiyon olabilir isterseniz bi götürün. Geçmiş olsun.
Gamzestt İlk götürdüğüm doktor hiç bişeye bakmadan ishal ilacı yazıp yollamıştı dün kendi doktorumuza gittik boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik başladı üç gün daha ateş devam edermiş sürekli kırklara kadar çıkıyor ateş catcilek
catcilek Gamzestt çok geçmiş olsun bilirim o ateşi 3 gün sonra antibiyotik etkisiyle tamamen bitiyor siz kontrol altında tutun sadece yükselmeden düşürmeye çalışın
Gamzestt catcilek teşekkür ederim bu gece hiç ateşi çıkmadı çok şükür şuanda 37.5 38 arası gidip geliyo