Merhabalar
Eylül ayında tatile gitmeyi düşünüyoruz nasip olursa fakat tam regl günüme geliyor maalesef tampon kullanmak istemiyorum o yüzden adet geciktirici kullanmaya karar verdim kullanan arkadaşlar deneyimini ve sürecin nasıl ilerlediğini yazabilir mi