Ftmkrnc evet bebeklik dönemi epilepsisi %90 geçici demişti doktorumuz hamd olsun öyle de oldu biz 2 yıldır ilaç kullanıyorduk ve artık doz azaltarak ilacı kesme aşamasına geçiş yapıyoruz eeg Ler temiz çıkmaya başladıkça ilaç dozu düşürüldü şuna yarım doz alıyor 3 yaşına gelmeden kesilmiş olacak şimdi 32 aylık 9 aylikta koyulmuştu teşhisi