EliS_ Ev hanımı olmak dışında ? Çok uzun yıllar çalışan ve son 2 yıldır çalışmayan ben. Hamilelik ve doğum şimdi bebiş büyütüyorum ama eksik hissediyorum. Üretmeden yaşamak çok zor çok🥹bu bana göre. Siz heran gb ekstra birşeyler yapabiliyormusunuz? (FİKİR AMAÇLIDIR) Merhaba🌸
mondecaidensecmeler EliS_ network işi yapıyorum evde evlenmeden önce fabrikalarda çalıştım ama üniv sonra bile ev hanımı modundaydim😂
sezer2022 EliS_ bende çalışma hayatıma doğum sebebiyle ara vermiştim ama,, bebişim 15 aylık olunca yarım gün döndüm 🤗 evde olduğum dönem folklor kursuna yazılmıştım hem doğum kilolarım gitsin hem sosyalleşmek için (kurs akşamdı bebeğe eşim bakıyordu)
Adensmom8 EliS_ aynıyız 29 yaşındayım 10 yıl çalıştım 2 yıldır evde bebe büyütüyorum tam hıh kreş çağına geldi işime döneyim dedim tekrar hamile kaldığımı öğrendim iş artık hayal gibi geliyor evde çatlıyorum sanki boşa yaşıyorum
burcineliz EliS_ bir arkadaşım e-ticaret işine girdi trendyol üzerinden süs eşyası boyuyo ve satışa koyuyo şuan için memnun bende mi bu tarz birşeyler yapsam bilemiyorum çocuk için bende işe ara verdim evde sıkılıyorum hı tabi aynı zaman da kpss çalışmaya da devam 😂
EliS_ Hergün aynı şeylerden sıkıldım. Tam zamanlı çalışamıyorum bebiş için. Arada yapılabilecek birşey olabilir mi ? Bunu merak ediyorum. Anneanne babaanne büyüsün istemiyorum kızım. Büyütene lafım yok ama ben hepi topu bi tane kızım var. Birlikte büyümek istiyorum. 🥹
EliS_ Adensmom8 Benimki yaşına geldi neredeyse. Cesaretinden dolayı kutluyorum. Aşırı hareketli bnm kız.bidaha büyük söylemeyim düşünemiyorum bebiş. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🌸
sezer2022 EliS_ yok canım eşim hiç sevmez folklor 🙈 tamamen bişeyler yapmak istediğim için destek olmuştu
Turnaaaa 6 aylık oldu işe geri döndüm. Onun dışında masa tenisi oynuyorum turnuvalar haftasonu oluyor ve kızımı da götürüyorum.. eşim garibim işten bizimle gelemiyor 😅 keşke çalışmama şansımız olsa da hep bu modda devam etsem 😅
Adensmom8 EliS_ amin inşallah ama ben de büyük söyledim ve o kadar dikkat ettiğim halde ikinci şokunu yaşadım 🤦🏼♀️😂
EliS_ burcineliz El sanatım fena sayılmaz aslında ama içeriğine hakim olmadığım bir işi nasıl yaparım bilemedim🤒🤭🌸
Turnaaaa EliS_ ben ve turnuvadaki 250 kişi 😅😅zaten kucaktan kucağa oluyor uyku saatlerini soyunma odalarında geçiriyor ben maçtayken beni izliyor diğerleriyle ❤️
burcineliz EliS_ evet bende cesaret edemiyorum çevremde herkes trendyol bağlantılı birşeyler yapıyorlar belki araştırıp kafasına yatarsa yöneltebilirsiniz 💮
diloslarrr EliS_ bebeğim 8 aylıkken işe döndüm 1 ay oldu. Bu kadar mutlu olacağımı bilseydim işe dönmeyi düşünüp düşünüp kendime eziyet etmezdim🥲🤣 çok çok mutluyum
diloslarrr EliS_ kayınvalidemde annemde yakın. Sırayla bakıyorlar bazen ikisi de geliyor iş dönüşü bir bakıyorum ikisi de bizde 🤣
superkahramanbiranne EliS_ bende öyle düşünüyorum ama bşz en güzel işi yapıyoz dünyaya bir evlat insan birey yetiştiriyoz
Dilaylaa Altı aylıktı kızım ben tekrar çalışmaya başladım ihtiyaçta yoktu ama duvarlar üzerime geldi evde olmak bana göre değil . Çalışmak dışında mesela arada farklı dans kurslarına gidiyorum spora gidiyorum . Bazen el sanatları ile ilgili kurslara giderim bazen kütüphaneler giderim en sevdiklerimdendir . Yurtdışında olduğumuz için gitmediğimiz yerlere gideriz müze varsa gitmediğim oralara giderim . Yani çalışmak dışında böyle şeyler yapmak beni mutlu ediyor arkadaş da ediniyorum sizede öneri olur umarım 🌸