2mutlubebeannesi oğlumda da var maalesef . 4 aylıkken farkettık 27 aylık hala tekrarlar z . Zeytınyagı kefir kayısı hep kullanıyoruz. En ufak kabızlıkla maalesef tekrarlıyor . Bize doktorumuz sıcak oturma onarmıştı . Sizin bebegınız küçük nasıl olur bılmıyorum ama yine gıdın bence . Kısır döngü bu çünkü . Makatı çatlak olduğu ıcın yapamıyor yapamadığı ıcın kabız oluyor kabız olduğu ıcın makatı çatlıyor . Bu kısır döngü böyle gıdıyor . Bızım hala çatlak var en ufak kabız olsun tekrarlıyor . Kayısı yaz olduğu ıcın hızım kurtarıcımız oldu