gularslan11 Kızlar krep tavası alıcam yanmaz yapışmaz ıstıyorum tefallere gısıyor gozum hep daha once thermoaddan tava aldım 3-5 ay sonra yapıstırmaya basladı boyle sorun yasamıycagım onerı ıstıyorum son care pahalıda olsa tefal alıcam yoksa
maygirl gularslan11 bnmmtefal vardi sapi kırıldı.mhrosa grmistim.migrosta satilani aldm valla tefal ve digerlerinden hic farki yok mis gbi yanmaz yapişmaz pişio🤣cokta uygundu fiyati bundan bsy olmaz dedm ama o an ihtyacm warnaldm aylar oldu halen ilk gunki gbi pisiyor walla
gularslan11 maygirl ya mıgrostan 2-3 sene önce oyle bıbtava aldım krep tavası pembe renkti hatta markasını hatırlamıyorum ılk kullanımda yapıştırdı ordan dılım yandı malesef😂thermoadlara cok guvenıp aldım basta hersey cok guzeldı 3-4 ay sonra hayal kırıklıgı
maygirl gularslan11 yaa bakalm bnmki nezaman bozukcak 8 ayi hecti hergun kullaniorm hic baey olmadi die soykemek istemistim😀duzgun kullanisli bisey bulursunuz umarim.