Anneler merhaba oğlum 22 aylık doğduğundan beri hep gazlı bir çocuktu kolik dendi o zaman defalarca kanlı ishali oldu bağırsak enfeksiyonu dendi fakat büyüdükçe sorunumuz da büyüdü şimdi çok zor kaka yapıyo ve her beslenme sonrası karnı çok ağrıyor geçen hafta tekrar kaka da kan gördük bağırsak düğümlenmesinden şüpheleniyolar alerji testlerimiz temiz çıktı başına böyle bişey gelen var mı tedav süreci nedir