Eylulardc 10 gün sonra 6 aylık olacağız nerdeyse her beslenmeden sonra kaka yapıyor normalmi acaba bu durumda olan varmı
Eylulnz Kakayi gürültülü yapıyorsa ve kusma varsa bir alerji doktoruna götürün derim bizimde öyleydi her emme sonrası anında yapardı ve şuan süt alerjisi var ve yüzünde döküntü var ise alerji doktoruna gözükun mutlaka
Eylulnz Eylulardc kilo alımı iyi ise dert edilecek birşey değil birde yoğurt yiyin emzirmeden bir kaç dakika önce bide öyle deneyin bakalım kusacakmi yada hemen kaka yapacakmi eğer hemen kusarsa alerjik bir açı olabilir
Eylulnz aysenurkerem hayır bu bağırsak calismasi değil her defasında egerki emip hemen ardına kakasini yapıyorsa ya anne sütü yağlı değil yaramiyo yada alerjik bir durum var yada normal birşey ama bı doktora gozuksun derim kilo alımı iyiyse dert edilmemesi gerekir bence
aysenurkerem Eylulnz bende bu konu hakkında öyle okudum, makale ne kadar güvenilir o zaman tartışılır