Ablalarım ben 20 yasindayim size sorum şu ki utanarak da olsa göğüs ucunda sivilce gibi kabarikliklar ve gitmiyor hiç neden ne yapmalıyım neden böyle oluyor ne olduğunu da bilmiyorum kimseye soramiyorum da anneme ablama falan utandigimdan kötü birşey mi 🫣🙄😞